برگزاری #هفته_محیط_زیست و استقلال در ولایت هرات

خرید بک لینک

برگزاری #هفته_محیط_زیست و استقلال, در ولایت, هرات

ریاست حفاظت محیط زیست ولایت, هرات از "هفته محیط زیست و استقلال," جهت بلند بردن سطح #آگاهی_عامه بتاریخ (30) جوزای 1398 تحت شعار " استقلال, عزت ما، هوای پاک صحت ما" با حضور ادریس ملیار معین پالیسی اداره ملی حفاظت محیط زیست، داکتر غلام داود هاشمی معاون مقام ولایت, هرات، غلام حضرت مشفق شاروال ولایت, هرات، لیلا سامانی رئیس اطلاعات و ارتباط عامه اداره ملی #حفاظت_محیط_زیست، نصیر احمد فضلی رئیس حفاظت محیط زیست ولایت, هرات، داکتر سعید صدیقیان معاون علمی پوهنتون هریوا، احسان احمد کروخی رئیس مجمع علمی- ورزشی افغانستان، نجیب الله فروتن رئیس مجمع عمومی جوانان متحد شهر و ولسوالی های نزده گانه، وکیل احمد بارک کارشناس محیط زیست مقام ولایت,، محمد رفیق شهیر رئیس شورای متخصصان، عبدالظاهر ارشاد مسئول بنیاد عاطفی، بصیر احمد آرامجو مسئول شبکه نسل نوین افغانستان در هرات، انجمن دوستداران محیط زیست، شورای رضاکاران محیط زیست، اساتید محترم پوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی و نیمه عالی، رسانه های صوتی، تصویری و نوشتاری، محصلین، آمران مکاتب، نهاد ها، انجمن ها و سازمان های مدنی، علمی، فرهنگی، رضاکار و جمع کثیری از اقشار مختلف جامعه در تالار شاه امان الله خان غازی تجلیل بعمل آورد.

نصیر احمد فضلی رئیس حفاظت محیط زیست ولایت, هرات ضمن خوش آمد گویی به مهمانان طی سخنانش وضعیت هوا و محیط زیست ولایت, هرات با فعالیت های انجام شده توسط اینریاست اشاره نمود. سپس داکتر سعید صدیقیان معاون علمی پوهنتون هریوا در زمینه تحقیقات صورت گرفته پیرامون آب های زیر زمینی ولایت, هرات وضاحت داد.

بعداً غلام حضرت مشفق شاروال ولایت, هرات فعالیت های شاروالی اینولایت جهت کاهش #آلودگی_های زیست محیطی را بر شمرد.

در ادامه احسان احمد کروخی رئیس مجمع علمی- ورزشی افغانستان موضوعات محیط زیست از دیدگاه ورزش را برجسته ساخت.

در همین حال داکتر غلام داود هاشمی معاون مقام ولایت هرات سخنان رهنمودی خویش را پیرامون محیط زیست، توسعه محیط زیست و افزایش همکاری های محیط زیستی مردم و دولت را بیان داشت.

همچنین ادریس ملیار معین پالیسی اداره ملی حفاظت محیط زیست پیرامون پالیسی های اداره ملی حفاظت محیط زیست سخن گفته و جذب منابع، مبارزه با آلودگی ها توآم با تخصص سازی اداره را یک اصل اساسی و حیاتی پنداشت. او افزود که اداره ملی حفاظت محیط زیست بصورت متداوم می کوشد تا منابع ملی و بین المللی را جهت بهبود وضعیت محیط زیست کشور جذب نماید؛ که در این راستا فعالیت های زیادی انجام شده و گام های مثمر و مؤثری برداشته شده است.

در ختم نجیب الله فروتن مسئول مجمع عمومی جوانان متحد شهر و ولسوالی نزده گانه حضور فعال و گسترده جامعه مدنی و نهاد های اجتماعی، علمی و پژوهشی را در کنار اداره حفاظت از محیط زیست جهت حمایت و حفاظت از محیط زیست یک وجیبه دینی و ملی تلقی نمود.

هرات سبز (NEPA, Herat)...

ما را در سایت هرات سبز (NEPA, Herat) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 274 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:12

صفحه بندی